09120207760

صفحه اصلی خدمات ما درباره ما تماس با ما
× صفحه اصلی خدمات ما درباره ما تماس با ما

نقشه برداری در کرج با قیمت مناسب و مهر نظام مهندسی | تهیه نقشه utm سند تک برگ در کرج | نقشه برداری کرج

نقشه برداری در کرج، کردان، کوهسار، سهیلیه، هشتگرد، جاده چالوس، ساوجبلاغ، نظرآباد، ماهدشت، صفادشت، کوشک زر، فشند، تهراندشت، سرخاب، سعیدآباد، آران، کمالشهر، ملک آباد، عرب آباد، سنقرآباد، قاسم آباد، عباس آباد، سرخاب، افشاریه، اغشت، دنگیزک، آتشگاه، ارنگه، خوزنکلا، نوجان، وینه، کندر، بختیار، حاجی آباد، لشگرآباد، اغلان تپه

.

نقشه برداری در کرج | انجام کلیه امور نقشه برداری در کرج با بهترین قیمت منطقه و مهر نظام مهندسی | دفتر نقشه برداری در کرج

.

آیا میدانید درخواست صدور سند تک برگ در در سالیان اخیر اینترنتی شده و برای ثبت درخواست در سامانه نیاز به نقشه برداری در کرج و تهیه نقشه UTM خواهید داشت؟ آیا می دانید برای تهیه جواز ساخت شهرداری، استعلام جهاد کشاورزی، پیگیری منابع طبیعی و دهیاری و خرید و فروش ملک در سرتاسر استان البرز و شهر کرج، نیاز به نقشه برداری در کرج و تهیه نقشه UTM با مهر نظام مهندسی دارید؟

امروزه نیاز به مهندس نقشه بردار در سراسر استان البرز و کرج به منظور تعیین مساحت ، تهیه نقشه UTM و تفکیک و قطعه بندی زمین بر کسی پوشیده نیست. با توجه به افزایش قیمت زمین و ملک و استقبال خریداران و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری روی ملک، اهمیت حضور مهندسان نقشه بردار در کلیه امور مربوط به زمین و ساختمان را دو چندان نموده است. مهندس نقشه بردار با اتکا به دانش تخصصی خود و ابزارهای پیشرفته نقشه برداری تمامی نیاز های نقشه برداری شما را با بالاترین دقت ممکن تامین میکند و این اطمینان را به شما میدهد تا از ابعاد و مساحت ملک خود مطمئن شوید.

در این مطلب قصد داریم در ابتدا شما را با خدمات نقشه برداری در کرج و استان البرز آشنا میکنیم، سپس به معرفی  استان البرز و تقسیمات کنونی آن می پردازیم. در ادامه مفاهیم ابتدایی و کاربردی نقشه برداری را به زبانی ساده بیان می کنیم و شما را با فرمت های مختلف نقشه برداری در استان البرز آشنا کنیم. در نهایت سوالات و پرسش هایی که اکثر مخاطبان به دنبال پاسخ آن میگردند را با زبانی ساده و روان پاسخ دهیم. شما هم اگر برای انجام پروژه های خود نیاز به خدمات نقشه برداری دارید، با ما همراه باشید و مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

مطالب این صفحه دائما به روز و آپدیت میشود و جدیدترین تغییرات در بخشنامه ها و روال اداری تهیه نقشه در آن گنجانده خواهد شد.

.

نقشه برداری در البرز و کرج | مهندس صادق پور | تلفن: 09120207760

.

نقشه برداری در کرج

.

خدمات نقشه برداری در کرج و سراسر استان البرز

تهیه نقشه در شهر کرج شاخه های بسیار متعددی دارد و امروزه مهندسان نقشه بردار در تمامی پروژه های ساختمانی از صفر تا صد پروژه حضور دارند. خدماتی که توسط مهندسان نقشه بردار در استان البرز و شهر کرج ارائه میشوند، عبارت است از:

✔️ تهیه نقشه UTM جهت دریافت سند تک برگ (*جدید)

✔️ تهیه نقشه UTM جهت ارائه به شهرداری، اداره ثبت، جهاد کشاورزی، دهیاری، اداره برق و سایر سازمان ها

✔️ تعیین ابعاد و مساحت زمین

✔️ تفکیک و قطعه بندی زمین

✔️ تهیه نقشه جهت محوطه سازی

✔️ تهیه نقشه ازبیلت و وضع موجود

✔️ پیاده سازی چهارمیخ، فونداسیون، آکس ستون، صفر صفر و بر ملک

✔️ تعیین حجم عملیات خاکی، حجم خاکبرداری و خاکریزی

✔️ تهیه نقشه پروفیل طولی و عرضی

✔️ برداشت و پیاده سازی خط لوله، جدول و آسفالت

✔️ جانمایی عرصه ملک در نقشه 1:2000 هوایی و نقشه 1:5000 طرح تفصیلی شهر کرج

نقشه برداری در البرز و کرج | مهندس صادق پور | تلفن: 09120207760

.

استان البرز از جنبه تاریخی و جغرافیایی | نقشه برداری در کرج

نام باستانی البرز در دوران کهن «هَربُرز» بوده است. در این کلمه «هر» به معنی کوه و «برز» به معنی بلندی میباشد. البرز کوچکترین استان ایران است و نام آن برگرفته از مرتفع ترین رشته کوه های کشور است. البرز با مساحت 5125 کیلومتر مربع، کمتر از نیم درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است. استان البرز از نظر موقعیت جغرافیایی بین مدارهای 35درجه و 28 دقیقه تا 36 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 10 دقیقه تا 51 درجه و 30 دقیقه طول شرقی واقع شده است.

نقشه برداری در کرج

عکس ورودی شهر کرج

.

استان البرز با وجود وسعت کم، به دلایل متعدد از تنوع آب و هوایی برخوردار است. در این گستره از آب و هوای معتدل کوهستانی در مناطق شمالی تا نیمه بیابانی در جنوب آن را میتوان مشاهده کرد. ارتفاعات شمالی استان به صورت رشته کوه های بلند و کشیده از یک طرف سبب کاهش دما میشود و از طرف دیگر مانع نفوذ هوای مرطوب دریای خزر به قسمت های داخلی استان میگردد. منطقه کوهستانی شمال استان در فصل سرد سال، بارش های توده های هوای مرطوب غربی را تشدید میکند و در فصل گرم سال به ویژه بهار سبب بارش در دامنه کوه میشود. در مقابل، در بخش های جنوبی که ارتفاع کمتری دارند، افزایش دما باعث میگردد از میزان بارندگی کاسته شود.

در استان البرز 2970 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق و 69 رشته قنات جهت بهره برداری از آب زیرزمینی وجود دارد و حیات بسیاری از سکونتگاه های نواحی جنوبی به آبدهی آنها بستگی دارد. به دلیل بهره برداری های بی رویه از منابع آب، بسیاری از قنات های استان خشک شده اند.

نقشه چیست؟ | نقشه برداری در کرج

نقشه عبارت است از ترسیم تصویر افقی قسمتی از عوارض زمین (اعم از طبیعی یا مصنوعی) به نسبتی کوچکتر بر روی صفحه تصویر است. به عبارت دیگر تصویر قائم عوارض زمین با نسبت کوچکتر بر روی صفحه افق را نقشه میگویند.

.

مقیاس چیست؟ | نقشه برداری در کرج

مقیاس عبارت است از نسبتی که بین ابعاد روی نقشه و اندازه های نظیرشان بر روی زمین وجود دارد. عدد مقیاس با تقسیم فاصله دو نقشه رو نقشه بر فاصله افقی همان دو نقطه وی زمین بدست می آید.

.

تهیه نقشه UTM در استان البرز و شهر کرج چه کاربردی دارد؟ | نقشه برداری در کرج

تا کنون متوجه شدید که UTM یک سیستم مختصاتی جهانی است و در سالیان اخیر تمامی سازمان ها و ادارات کشور برای بررسی و استعلام قطعات زمین از سیستم UTM استفاده می کنند. سیستم UTM در واقع زبان مشترک مهندسان نقشه بردار و ادارات و سازمان هاست. به عبارت دیگر اگر شما نقشه UTM ملک خود را با مهر نظام مهندسی تهیه کرده باشید، خیالتان از کاغذ بازی های اداری راحت شده است و با پرداخت یک هزینه، میتوانید از آن در تمامی ادارات و سازمان ها استفاده کنید. شما برای استعلام زمین خود در اداره ثبت، شهرداری، شورای شهر، دهیاری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، وزارت صمت، اداره آب، اداره برق و اداره گاز نیاز به نقشه UTM ملک خود مهمور به مهر نظام مهندسی استان البرز خواهید داشت. اداره ها و سازمان های مختلف با مطالعه و  مقایسه نقشه UTM ارائه شده توسط مالک با نقشه های UTM سازمانی خود، میتوانند حدود ملک شما را بررسی کنند و استعلام مورد نظر شما را انجام دهند.

نقشه برداری در کرج

جانمایی ملک در نقشه 1:2000 شهرداری کرج

.

نقشه برداری کرج

جانمایی ملک در نقشه 1:5000 شهرداری کرج

.

چگونه نقشه UTM تهیه کنیم؟ | نقشه برداری در کرج

برای تهیه نقشه UTM بایستی که از حدود ملک و مرز بین ملک با قطعات مجاور مطلع باشید. الزامی به فنس یا دیوار کشی ملک نبوده و همین که مرز ملک خود را با قطعات مجاور و خیابان بدانید، کافیست. شما میتوانید با یک مهندس نقشه بردار عضو نظام مهندسی استان البرز تماس بگیرید و پس از ارائه مشخصات ملک شامل نام منطقه و مساحت حدودی و اینکه نقشه UTM را برای ارائه به کدام سازمان میخواهید، از مبلغ دستمزد عملیات نقشه برداری مطلع شوید و با مهندس نقشه بردار قرار نقشه برداری بگذارید. مهندس نقشه بردار با حضور در محل و مطلع شدن از حدود مشخص شده توسط شما، با دستگاه GPS سه فرکانسه دور تا دور عرصه ملک شما را برداشت میکند و مختصات رئوس ملک را در دستگاه ذخیره میکند. پس از پایان عملیات نقشه برداری، با خروجی گرفتن از نقاط و ترسیم نقشه با نرم افزارهای تخصصی و کادر بندی نقشه، نقشه UTM ملک شما را پرینت گرفته و همراه با مهر نظام مهندسی استان البرز و یک حلقه CD به شما تحویل میدهد. این نقشه UTM در تمامی ادارات و سازمان های دولتی کاربرد دارد.( تعرفه نقشه برداری در کرج چقدر است؟)

تهیه نقشه UTM در کرج

نمونه نقشه utm تهیه شده از ملک در کرج  با تمامی جزئیات

.

نحوه دریافت سند تک برگ از اداره ثبت استان البرز | نقشه برداری در کرج

در سالیان اخیر درخواست برای صدور سند تک برگ در استان البرز و شهر کرج به صورت اینترنتی شده است که موجب تسریع عملیات صدور سند می شود. شما ابتدا می بایست نقشه UTM ملک خود را توسط مهندس نقشه بردار عضو نظام مهندسی استان البرز تهیه کنید. سپس با ورود به سامانه ثبت الکترونیکی درخواست سدور سند مالکیت به آدرس https://sabtemelk.ssaa.ir و وارد کردن اطلاعات مالک، حدود و مختصات ملک و بارگذاری نقشه UTM و در نهایت دریافت کد رهگیری، درخواست خود را در سامانه ثبت کنید.

.

شما میتوانید جهت انجام کلیه امور نقشه برداری و UTM در سراسر استان البرز در روزهای کاری از 8 صبح تا 8 شب با شماره زیر تماس بگیرید:

.

نقشه برداری در البرز و کرج | مهندس صادق پور | تلفن: 09120207760

.

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب برای شرکت آترین معمار برنا (1UTM.com) محفوظ است.